Welkom bij de Maranatha Kerk Vlaardingen, een volle evangelische gemeente, waar ook jij welkom bent. Elke zondag komen we samen om 10:00. Al meer dan 40 jaar lang is de Maranatha Kerk Vlaardingen een plek waar we samen God kunnen aanbidden en dienen. Wij zijn volgers van Jezus en willen het Goede Nieuws met iedereen delen.

Elke week kan je ons vinden aan de Professor Mekelstraat 255, 3132BE Vlaardingen.

Wat kan ik verwachten?

Een gemiddelde zondagsdienst duurt ongeveer anderhalf uur. We beginnen de dienst met enkele liederen. De tekst wordt geprojecteerd op een groot scherm zodat je met ons samen kan zingen en aanbidden.

Na enkele liederen wordt er collecte opgehaald. Er worden zakken rondgebracht waarin je contant een vrijwillige bijdrage kunt geven. Met deze bijdrage wordt de kerk onderhouden en activiteiten georganiseerd. Voel je vooral niet gedwongen om te geven, maar voel je vrij om gewoon van de dienst te genieten. Op de eerste zondag van de maand gaan er twee zakken rond. Naast de gebruikelijke collecte zamelen we dan ook geld in voor goede doelen.

Na de muziek wordt er een hoopvolle boodschap over Jezus gedeeld. De Bijbel is daarbij altijd onze basis. Heb je die niet bij je? Geen zorgen, ook Bijbelteksten worden op het scherm geprojecteerd. Of klik hier om een gratis Bijbel app te downloaden.

Na de dienst ben je uitgenodigd om een kopje thee of koffie met ons te drinken. We willen je graag leren kennen! Voel je ook vrij om aan ons te vragen over Jezus, de boodschap die je net hebt gehoord, of over ons.

Voor de kinderen

Wij geloven dat kinderen een belangrijk onderdeel zijn van het koninkrijk van God. Daarom hebben we elke zondag tijdens de dienst een zondagsschool voor kinderen van 3-12 jaar. Op de zondagsschool leren ze op hun eigen manier over Jezus.

Activiteiten

Naast de bijeenkomst op zondag hebben we ook nog andere activiteiten. Zo hebben we activiteiten voor verschillende leeftijdsgroepen (tieners, jongvolwassenen), bidstonden en bijbelstudies. Een overzicht kan je op onze homepage vinden.

Heb je nog vragen over de Maranatha Kerk Vlaardingen of over het geloof? Een verzoek voor gebed? Wij horen graag van u!