Zondagsschool (3-12)

Jezus zei: "Laat de kinderen tot mij komen." Voor de kinderen is er elke zondag tijdens de algemene dienst een zondagsschool. Na het ophalen van de offergave gaan de kinderen vanuit de grote zaal naar hun klassen toe. Er zijn groepen voor 3-5 jaar, 6-8 jaar en 9-12 jaar.

DSCF3700.jpg

Tieners (12-18)

Bij de tieners ontdek je meer en meer over Jezus en word je uitgedaagd om na te denken over het geloof.

DSCF3705.jpg

JOVo (18-25)

Elke maand komen de Jong Volwassenen (JOVO) bij elkaar om meer te groeien in het geloof.

StockSnap_Y2AHVPYB51.jpg

Huiskringen

Een huiskring is een plek waar je jezelf kunt zijn en andere mensen uit de gemeente beter leert kennen. Waar meer persoonlijke aandacht voor elkaar is en een ieder zich thuis kan voelen.

In de huiskring leren we van elkaar hoe je in deze tijd de Here Jezus centraal kunt stellen in je leven en daardoor elkaar kunt helpen. Door het gezellig samenzijn, het lezen en bestuderen van de Bijbel en het bidden met en voor elkaar wordt gemeenschap ervaren.

Locatie: Vlaardingen

Klik hier om contact met ons op te nemen voor meer informatie.

bidden.jpg

Bidstond

Gebed is de motor van onze kerk. Elke zaterdag is er een bidstond vanaf 10:00. Heb je een gebedsverzoek? Klik hier om contact met ons op te nemen.

WhatsApp Image 2020-06-19 at 21.41.27.jpeg

Koffieochtend

Elke dinsdag om 10:30 is er een koffieochtend. Ook doordeweeks willen wij over het geloof met elkaar delen. Een gelegenheid om ook buiten de zondag bij elkaar te komen.

ETS.png

ETS Bijbelcursus

Elke 1e en 3e dinsdagavond van de maand verzorgt de Evangelische Toerusting School (ETS) een Bijbelcursus. De ETS-Bijbelcursus is een interkerkelijke cursus over de inhoud, achtergrond en boodschap van de Bijbel.

Klik hier om naar de ETS website te gaan voor meer informatie.

Alpha cursus

Alpha is een plek waar je samen met anderen het christelijk geloof ontdekt. Elke week wordt er samen gegeten en behandelen we thema’s zoals: “Wie is Jezus?” of “Bidden: waarom en hoe?”

Je ontdekt op een laagdrempelige en gezellige manier de basis van het geloof. Alpha is voor iedereen: of je nu wel, niet of een beetje gelooft.

Alpha vindt plaats op woensdagavonden vanaf 24 januari. Klik hier om je aan te melden.

Volg ons op Instagram & Facebook